
القلب يوجع و الروح تعبان
لاقادرة اتابع ولابحس باأمان
اخاف اشكى همي و اغم لى جنبي
اه يـــااامي
من غير مااقولك قلبك بيدعي
دعواتك اكيد مستجابة
لكن مين واقف جنبي؟
اه ياابا
ياريتك جنبي
كنت حكيتلك لى جرالى ولى يجري
ملاحظة. الحمد الله على كل كل شي
ادون بطريقتي..لااجيد الكتابة لكن احبها اتمني ان اكتب بطريقة فصيحة لكن دون جدوة... طابت قراءتكم