شفت ضحتك بترسم كلام
وقبل ماتنطق قلتلك كلامك سمعته من زمان
رديت عليا...
ياحبيبتي ده كلام و مش اي كلام
اســــــــــمعنى ومتخديش اي قرار
تعرفي...انا جايلك من بعيد لحد هذا المكان
ارجوكى اسمعي كلامي وماتقوليش ياسلام
وبلاش تقسي عليا....انا لسه في مقدمة الكلام
سمعنى كلامك يافارس الاحلام
سحرونى عيونك السود والضحكة للى تنور كل الوجود
انــــــــــــــــــــــا ياحبيبتى
حبيت صراحتك و ِقيم الحدود
انت....
تـــعرفنى مش بحب القيود
وكلامى كله محدود
عشان بخاف اقول كلمة
ويتقال عليا حبك وعود
الخميس، ٣٠ يوليو ٢٠٠٩
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)

