الجمعة، ٧ نوفمبر ٢٠٠٨

انا اتخنقت


نفسي اصرخ و نفسي اضرب اي حاجة امامى, و اولع في اى حاجة
مش عاوزه اكلم حد و لا عاوزه اشوف حد, عاوزه بس اصرخ
عارفه انى اقوي من كل ده و قوتى هي ضعفي
ناس كتيرة بتشوفي قوية و في الحقيقة مش بحب يشوفني حد ضعيفة الا شخصين و واحد من الشخصين دول زعلني لدرجة انى نفسي اهرب لى اي حتة
مش مهم عندى حاجة الان و ممكن اجي بكرة و اشيل الى كتبته لكن كان لازم اكتب حاجة لى نفسي
كان ممكن افضفض لى صديقة او صديق لكن زي ماقلت مش عاوزة اضعف, خليني ضعيفة مع نفسي
ان اشاء الله بكرة يكون اجمل من اليوم و الليلة السوده دى

هناك ٣ تعليقات:

غير معرف يقول...

كلنا بنتخنق بالذات اللي بيبانوا في قمة القوة و هما أصلا ف قمة الضعف ..

ربنا معاكي ..

أثمن من اللآلئ يقول...

اصرخي ... أمسكي ورق وقطعيه

أعملي أي حاجة تحسي بيها انك خرجتي غضبك

كتير بنتعب ونتخنق لكن بنلاقي نفسنا في الاخر اننا عدينا مرحلة كبيرة جداً

تحياتي لك وتشجعي وتشددي

لؤلؤ

Sweet HeArT يقول...

عاقلة علي ارض الجنون, تسلمى علي المرور.

لؤلؤ, هي مراحل و تعدى و اكيد نتعلم منها.
مرسي بجد