ادون بطريقتي..لااجيد الكتابة لكن احبها
اتمني ان اكتب بطريقة فصيحة لكن دون جدوة...
طابت قراءتكم
الأحد، ٢٨ ديسمبر ٢٠٠٨
حقيبة سفر
اتمني تكون لهم لكن للاسف الاتجاه مختلف لكن اهم شي اقدي وقت ممتع و استمتع اري الابتسامة مرسومة مرة اخرى على شفتاي اتمني ارجع بحقيبة امل و افراح وسعادة. حقيبة ممكن تحتوي علي الحزن لكن قادرة علي تحمل الزمن بقساوته و حلاوته. كل سنة وانتم طيــــــــــبين
هناك ٣ تعليقات:
HIIII
Happy ** New ** Year
*** 2009 ****
وانشاء الله هترجعي بحقيبه مليئه بالأفراح والحب ورؤيه واضحه لأكمال سعاده اجمل
علي فكره الموسيقي رائعه
انا دايماً لما اسمعها ببئه نفسي اعرف مازيكة مين دي ...؟؟
زوئيك جميل
المازيكاه دي عالم رائع جميل
امين يارب الباحث
كل سنة وانت طيب
الموسيقى دى بعشقهااوى وهي لي
Buddha Bar
لكن مش عارفه لمين بالتحديد
تحياتى
إرسال تعليق