
ديما اسمع شجاعة الرجل و ضعف المرأة و اتسأل لماذا لايمكن ان يكون العكس؟؟
هل فقط المرأة ضعيفة, رقيقة, حساسة ؟؟
بينما نصف الرجل شجاع, قادر علي تحمل المصاعب و غير حساس و يالها من رجولة ....
في راي المرأة ممكن ان تكون شجاعة ورقيقه و ضعيفة في مواقف تتطلب ذالك و الرجل مثلها تماما
كل هذا يدي بينا الي معاملة المرأة بطريقه مختلفة عن الرجل
ملاحظة
عامل الشخص الذي
امامك علي انه شخص مثلك تماما سواء كانت امرأة او رجل.


هناك تعليقان (٢):
هاي
أول تعليق
انا حبيت اسلم وبعدين اعلق
وكمان دي فرصه اني الأول
وبعدين انت خدتي صورة العين دي من عندي ولا صدفة
هاهااه
سلام
...
منور البحث
اظنها صدفة عشان بحب صور العيون :D
تحياتى
إرسال تعليق