ف البدايه اللوك الجديد جميل جداً والصوره الي ف البدايه
اما عن الأشتياق فا كفايه مجرد ان عنديك احساس جميل زاي ده فالتشتاقي وتحبي وتحي وتستمتعي بتردديك في بوحيك بيه وتنطلق الكلمات مع دقات قلبك ورجفة شفتاكي بحروف مهتزه لتصلي بها الي شعور جميل طيب بمزاق لن تنسيه .............
هناك ٤ تعليقات:
كفاية انك قلتيها .. انا كمان كنت مشتاق .. ورجعت :-)
دي حاجة في طبيعتنا كبشر
هاي
ف البدايه اللوك الجديد جميل جداً
والصوره الي ف البدايه
عم عن الأشتياق ف كفايه مجرد ان عنديك احساس جميل زاي ده فالتشتاقي وتحبي وتحي
هاي
ف البدايه اللوك الجديد جميل جداً
والصوره الي ف البدايه
اما عن الأشتياق فا كفايه مجرد ان عنديك احساس جميل زاي ده فالتشتاقي وتحبي وتحي
وتستمتعي بتردديك في بوحيك بيه وتنطلق الكلمات مع دقات قلبك ورجفة شفتاكي بحروف مهتزه لتصلي بها الي شعور جميل طيب
بمزاق لن تنسيه
.............
اثمن ...اكـــيد
تحياتي
.....
البحــث... تسلم علي زوقك الجميل
تحــــياتى
إرسال تعليق