الخميس، ١٥ يناير ٢٠٠٩

كل الحكاية, اشتـــــــقت



صعب تشتاق وتقول مشتاق

لا الاحساس يعبر عن الاشتياق و لا الكلام يطفي نار الاشتياق



مشتاقة قلتــــــــــــــها

هناك ٤ تعليقات:

أثمن من اللآلئ يقول...

كفاية انك قلتيها .. انا كمان كنت مشتاق .. ورجعت :-)

دي حاجة في طبيعتنا كبشر

البحث عن الذات يقول...

هاي

ف البدايه اللوك الجديد جميل جداً
والصوره الي ف البدايه

عم عن الأشتياق ف كفايه مجرد ان عنديك احساس جميل زاي ده فالتشتاقي وتحبي وتحي

البحث عن الذات يقول...

هاي

ف البدايه اللوك الجديد جميل جداً
والصوره الي ف البدايه

اما عن الأشتياق فا كفايه مجرد ان عنديك احساس جميل زاي ده فالتشتاقي وتحبي وتحي
وتستمتعي بتردديك في بوحيك بيه وتنطلق الكلمات مع دقات قلبك ورجفة شفتاكي بحروف مهتزه لتصلي بها الي شعور جميل طيب
بمزاق لن تنسيه
.............

Sweet HeArT يقول...

اثمن ...اكـــيد

تحياتي

.....

البحــث... تسلم علي زوقك الجميل

تحــــياتى