الخميس، ٤ سبتمبر ٢٠٠٨

حاجات غريبه في حياتي

اشياء غريبه اعملها و لااعرف السبب
مثلا قراءة جريده من الخلف يعني بدل ماابدا من الاول بقراءها من الاخر, لماذا؟؟ والله لااعرف
درست طبعا بالاسبانية و هي اللغه التي اتكلمها غالبا لكن عندما اريد ان احسب الارقام, اقولها بالعربية و استغرب لو قلتها بلغة الاخري
اشياء كثيرة اعملها لكن ممكن الان لاتذكرها
اه تذكرت, دائما عند فتح اي باب لازم اغلط فيه, يعني مثل اذهب للبنك و يكون مكتوب عليه لازم تشد الباب اليك و اقراء الكلام المكتوب علي الباب لكن عندما اريد فتح الباب اعمل العكس
موقف اخر, عندما ادخل اي بيت مش بيتي طبعا, لااتذكر من اين دخلت و ديما اتجه للمطبخ ههههههههههههه
لما اركب اي سياره لازم اجلس في مكان علي اليمين و لو ركبت في المكان علي اليسار لازم اغيره و الا اتخنق

ليست هناك تعليقات: